lördag 17 oktober 2009

Over and out

Då går vi ner på gatan om en timma för att stanna en taxi till JFK! Känns lite vemodigt att semestern är slut - dessa tio dagar har gått väldigt fort! Och så mycket vi har hunnit med!
Det har verkligen varit otroligt lyxigt och antagligen få förunnat att få turista på det här sättet. Vi har aldrig behövt känna någon stress över vad vi ska hinna med, utan vi har alltid känt att vi kunnat göra precis vad som helst. Underbart!

Museet igår var så jäkla bra. Trodde inte att jag skulle bli så gripen, med det blev jag. Och, oj, vad jag tänkte på min kompis Oa - han hade antagligen fått hjärtsnörp av att stå och se Elvis bibel, Chuckens gamla leopardväst eller Mick Jaggers jumpsuit - decimetrar bort i en monter.
Själv tyckte jag Keith Harings skinnjacka som han designat åt Madonna var cool att se. Storebror Stefan hade antagligen stannat till lite extra vid CBGB-montrarna...

Ulle och Sofia rumblade runt i natt i Greenwich, de gick till Village Underground, medan Stefan och undertecknad tog hand om hem och barn. Nå, deras rumblande varade bara fram till halv två så de var ganska utvilade i morse när allt började om. (Dvs. Emil vaknade.)
Nå, lite sista-minut-shopping, en drink på Trump Bar och en sista middag nu, alldeles strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar